Lifting pro zadeček

Letní sezóna sice dávno vzala za své, ale pevné pozadí můžete ukazovat i na podzim v elegantních sukních, dlouhých kalhotách či teplých šortkách. Připravili jsme pro vás sérii jednoduchých cviků, které zvládnete v pohodlí domova. Naordinujte si pravidelný trénink a za chvíli se budete moci pyšnit svůdným zadečkem.    

Koncentrace na hýžďové svaly

 zadeček

Zaujměte pozici na čtyřech a váhu rozložte rovnoměrně na všechny čtyři končetiny. Jednu nohu zvedněte do protažení linie spolu s hlavou. Chodidlo nepropínejte do špičky, spíše byste měly mít pocit, že patou něco odtahujete. Z výchozí pozice začněte pohybovat nataženou nohou ze strany na stranu. Pohyb by měl být tahem ne švihem. Opakujte na každou nohu dvacetkrát. Ze stejné pozice vychází i další cvik, se kterými jste se určitě setkaly ve fitness centru. Opřete se o předloktí a nohu zvedejte směrem ke stropu. Nezapomeňte správně dýchat. Pohyb nahoru je spojen s výdechem, směrem dolů nadechujte. Pohyb dělejte vždy tahem, ne švihem. Opakujte na každou nohu alespoň třicetkrát.

 fit

Naše další cviky budou vleže na zádech. Bedra držte na podložce, pokrčte nohy a pořádně stáhněte hýždě. Ruce natáhněte podél těla a začněte pomaličku zvedat zatažený zadeček. Chvíli sečkejte v pozici nahoře a pravidelně dýchejte. Nezapomeňte chodidla tisknout do podložky a rozložit tak váhu mezi nohy a záda. Hlava by měla zůstat na podložce po celou dobu. Těžší variantou je jedna noha ve vzduchu a její přinožování. Byla to pro vás hračka? Potom vyzkoušejte dát ruce do vzduchu před sebe a balancovat.Hýžďové svaly posílíte i v pozici v lehu na boku, kdy obě končetiny svírají pravý úhel. Jednou rukou si podepřete hlavu, druhá vám bude oporou. Vrchní nohu zvedejte, plynuje nahoru a dolů. Při pohybu dolů se nadechujte. Opakujte alespoň dvacetkrát.Zdá se vám to příliš náročné? Věřte, že po pravidelném cvičení během pár týdnů uvidíte a ucítíte rozdíl. To, co vám ze začátku bude připadat příliš náročné, bude za pár dní slabé jako čajíček a samy si budete přidávat opakování. Dejte sbohem povadlému zadečku a předveďte sexy pevné hýždě!

Autor úvodního obrázku: midlendes

Autor obrázku v textu: sportydays

Autor obrázku v textu: turningfitness

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Send this to a friend