Chcete zhubnout? Posilujte!

Ač se to může většině žen zdát podivné, vždyť přece posilování je předností mužů, je pravda, že bez posilování to nepůjde. Mužské tělo se liší v tolika ohledech, například právě muži chtějí výrazné svaly, které získají právě posilováním a jejich postava zmohutní. Ženy zase touží po štíhlé a zpevněné postavě, které bez se bez posilování zkrátka nedočkají. Přestaňte se řídit mylnou informací, že po posilování ženám narostou velké svaly a začněte s formováním vaší postavy ještě dnes!

Ženy mají pomalejší metabolismus

 cvičení

Bez posilování se vaše postava nezpevní. A protože je posilování pro pevné a štíhlé tělo zásadní, je potřeba zrychlit ženský metabolismus právě nárůstem svalové hmoty. Svaly mají totiž větší spotřebu energie než tuková tkáň a to i v klidovém režimu. Aby ženy spalovaly tuk a ne svalovou hmotu, musejí oproti mužům více hlídat jídelníček a jejich energetický výdej musí být větší. Obecně totiž platí, že muži mají méně tukových tkání a více svalů, zatímco u žen je to bohužel přesně naopak. Mužské tělo přirozeně spaluje více díky výrazné produkci hormonu testosteronu, zatímco ženy se často potýkají s váhovými výkyvy a vznikající celulitidě kvůli pravidelné konzumaci antikoncepčních pilulích. Rozdílů mezi oběma pohlavími najdeme mnohem více. Například muži jsou přirozeně silnější, a proto se nemusí u cvičení tak „nadřít“ jako ženy, které musí posilovat intenzivněji proto, aby došlo alespoň k malému nárůstu svalové hmoty a došlo ke spalování tuků. Ženy mají většinou silnější spodní polovinu těla, zatímco horní část bývá slabší, zejména pak ramena a paže. U mužů je to opět přesně naopak.

 jídlo2

Ženy se nejčastěji zaměřují na problémové partie bříška, boků, stehen a hýždí. Ale opomíjejí stejně důležité partie jako paže či lýtka, které jsou stejně vidět v sukni jako zadeček. Při posilování myslete rovněž na horní polovinu těla, aby došlo k procvičení a zpevnění prsních svalů, lopatek a celé páteře. Posilováním ramen dojde rovněž k optickému zúžení pasu a pánve. Využijte rychlých tréninků, během nichž stihnete procvičit a posílit celé tělo nebo si doma u televize udělejte krátkou posilovací desetiminutovku, která se brzy projeví na vaší vyrýsované postavě.

Autor úvodního obrázku: healthydieting

Autor obrázku v textu:  mediterraneandietrecipebook

Autor obrázku v textu:  healthydieting

Komentáře 1

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Send this to a friend