Strašák jménem celulitida

Dříve zcela běžná záležitost, dnes nafouknutá módní bublina. Řeč je o celulitidě, která je problémem podporovaným kosmetickými koncerny. Právě ty se ženou za udržením zájmu mezi ženami, a proto dělají z tukových polštářků a ďolíčků něco zcela nemyslitelného. Jaká je ale pravda? A jak se zbavit pomerančové kůže nebo alespoň omezit její tvorbu?

Krém stačit nebude, důležitá je i strava

dieta

Celulitida trápí především ženy, najde se asi pouhých 10 % mužů, kteří se s celulitidou setkali. Podle nejnovějších studií souvisí celulitida s obezitou. Mnoho žen se domnívá, že jim v boji pomůže kofein, což je z části rozhodně pravda. Krémy určené na speciální péči proti celulitidě mají za úkol prokrvit pokožku, vyplavit vodu z těla a stimulovat metabolismus. Osvědčeným „spalovačem“ tuků je kofein, zelená káva, mořské řady a nově i výtažek z jablek. Skvělým způsobem, jak bojovat s celulitidou, jsou lymfatické masáže. Ty pomáhají se zadržováním vody a odplavením toxinů z těla. Z kosmetických přípravků můžete vybírat i ty s výtažky z břečťanu či koenzymem Q10. Kromě krému budete potřebovat ještě další pomůcky. Například masážní kartáč je úžasný pro pevnou pokožku. Kartáčem prokrvíte pokožku, a proto využijte jeho masážních účinků ještě před aplikací krému. Dobrou službu vám udělá obyčejná lufa nebo žínka z přírodních vláken. Masírování provádějte nejlépe nasucho krouživými pohyby od kotníků k bokům. Krouživé pohyby by měly být pomalé, hluboké a hnětavé. Péči věnujte i stehnům a zadečku, aby se nevzhledné ďolíčky ztratily. Pokud vás trápí celulitida už v pokročilém stádiu, budete potřebovat speciální péči od zkušených odborníků. Dopřát si můžete lymfodrenáže, vakuové masáže, baňkování, hloubkové ultrazvukové ošetření a další speciální metody aktivující enzymy a štěpící tuky. Speciálními metodami a krémy brzy zajistíte lepší vzhled pokožky.

celu

>Samozřejmě nezapomínejte ani na pravidelný pohyb. Skvěle proti celulitidě působí plavání, využít můžete i další aerobní aktivity a chybět by neměla ani jízda na kole či běh. Velký podíl stavu vaší pokožky má i jídelníček. Proto si dopřejte potraviny s vysokým obsahem bílkovin, esenciálních mastných kyselin, vitamínů, minerálů a antioxidantů. Zařaďte do stravy tvaroh, vejce, ryby, ořechy a samozřejmě by neměla chybět denní porce ovoce a zeleniny. Naopak se vyvarujte solení, které zadržuje v těle vodu a jednoduchým cukrům, kouření a alkoholu.

Autor úvodního obrázku: diongillard

Autor obrázku v textu: HotGossipItalia

Autor obrázku v textu: sketchr>

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Send this to a friend