Potraviny, které vás zbaví celulitidy

Trápí vás pomerančová kůže, která tvoří nevzhledné ďolíčky na stehnech a zadečku? Může ji mít kterákoliv žena a je jedno, jestli je to modelka s padesáti kily nebo baculka. Poradíme vám, jak ji výrazně omezit pomocí jídla a naopak které potraviny jsou tabu.

Celulitidu ovlivňuje množství faktoru, ty nejzásadnější ale jsou: nevhodné stravování, sedavý způsob života, nedostatečný pitný režim a genetická dědičnost i hormonální nerovnováha. Svůj podíl na celulitidě nese i nadměrná konzumace jednoduchých cukrů a tuků. Pokud se chcete nadobro zbavit pomerančové kůže a mít hladkou a zdravou kůži, důležité je změnit celkový postoj k životnímu stylu, dodržovat pitný režim a pravidelný příjem potravy a v neposlední řadě přidat pohyb.

5525256141_509e4643f7_oJen zelená to může být

Pomocníkem číslo jedna v boji proti celulitidě je oblíbený a tolik vychvalovaný zelený čaj. Ten má močopudné účinky a pomáhá při snižování váhy. Zrychluje metabolismus a zabraňuje vstřebávání tuků. Zelený čaj je označován jako potravina nového tisíciletí, má silné antioxidační účinky a je perfektní náhradou za kávu. Vsaďte na sypaný čaj, který koupíte v každé dobré prodejně s čajem a čajovnách. Zelený celer je vynikajícím pomocníkem pro snižování množství toxinů v těle, zabraňuje zadržování vody. Z celeru vyzkoušejte zdravou variantu hranolek pečených v troubě.

V boji proti ďolíčkům

Do nového jídelníčku zařaďte hodně luštěnin, které čistí střeva a fungují tak především jako vnitřní očista. Omezte příjem masa a vyzkoušejte raději tofu, nízkotučnou bílkovinu, která nepůsobí výkyvy hladiny krevního cukru, a nebudete po ni brzy hladoví. Tofu se hodí do salátů, k ovoci i na svačinku na chleba. Ze sušených plodů vybírejte goji, kustovnici čínskou, která je bohatým zdrojem vitamínu C a železa. Denně snězte alespoň hrstku těchto plodů.

8425440581_5d93034847_bNezapomeňte pít

Z pitného režimu vyškrtněte všechny sladké a slazené limonády. Zkuste omezit alkohol na minimum a raději si dělejte ovocné i zeleninové šťávy ze sezonních plodů, které jsou plné vitamínů a živin. Denně vypijte alespoň dva litry neperlivé vody.

Čemu se raději vyhnout

Vyhněte se rafinovaným cukrům, bílému pečivu, kávě, alkoholu a sladkostem. Žít zdravě neznamená se omezovat, ale přijímat vše, co máme rádi, v omezené míře, a přidávat nové a zdravější varianty.

Autor úvodního obrázku: Dubailasertreatments

Autor obrázku v textu: Serene Robert

Autor obrázku v textu: Michael Boyle

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Send this to a friend