Jak na změnu jídelníčku?

Tou nejdůležitější metodou na hubnutí je kompletní změna vašeho stravování. Ačkoliv ji mnoho lidí považuje za naprostou novinku, tento trend je ražen již v mateřských školách. Jedná se o pravidelnou konzumaci jídla, ideálně v pěti menších dávkách. Důležité však je, o jaká jídla se jedná a jak jsou pro náš organismus zdravá. Pokud tuto metodu chcete vyzkoušet, určitě se nemusíte bát neustálé zeleniny a jednotvárné stravy. S nadhledem lze říci, že se jedná o běžné pokrmy, jenom v lehce jiných úpravách. Hlavní kus práce však zůstává na vás a vaší motivaci a snaze něčeho dosáhnout. Pokud vydržíte, výsledky se určitě dostaví.

Pokud i vy chcete změnit svůj jídelníček, je ideální volbou návštěva profesionála, který je vám schopen napsat přesný plán na zvolené období. Takový jídelníček bude přesně na míru vašim potřebám a bude zohledňovat váš aktuální zdravotní a fyzický stav a například i náročnost zaměstnání. Často si podobnou změnu můžete provést i sami, či se inspirovat na internetu. Platí zde jednoduchý princip, a to omezení tučného a sladkého jídla a dostatek pestré stravy. Ta je nezbytně důležité proto, aby mělo naše tělo stále dostatek živin, které potřebuje.

Postupná změna jídelníčku

Změna jídelníčku není o tom, že začnete ze dne na den jíst pouze zeleninu. Můžete si dopřávat téměř vše, jenom s větším rozmyslem. Obyčejné bílé pečivo je dobré nahradit celozrnným, jogurty a tvarohy volit nízkotučné a místo smaženého řízku raději grilovaný plátek masa připravený s naprostým minimem tuku. Místo kalorických hranolek vařené brambory či směs různé grilované zeleniny. Takto by se dalo pokračovat ještě dlouho. Samozřejmostí je nutnost vypustit z jídelníčku například pečený bůček a další kalorické bomby. Na druhou stranu lze dodat, že jednou za čas v malém množství zase tolik neuškodí, zvláště pokud svůj režim pravidelně dodržujete.

Autor úvodního obrázku: Oceanview Med Spa

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Send this to a friend