Bez pohybu to nejde

Rozhodneme-li se zhubnout, je vhodný upravit svůj jídelníček. Pokud to však s hubnutím myslíme skutečně vážně a chceme za sebou vidět i nějaké výsledky, je naprosto nezbytné se začít i hýbat. Sportovní aktivistu bychom měli volit s ohledem na náš aktuální zdravotní stav a také aktuální kondici. Určitě není nutné od prvních dní trávit několik hodin v posilovně. Často stačí i příjemná procházka. Tělo si na pohyb postupně zvyká a vy tak můžete zvyšovat své tempo, až se za několik týdnů stane z procházky velmi intenzivní běh. Sami na sobě budete cítit, jak se dostáváte stále do lepší a lepší formy.

Díky sportu se nám zvýší tepové frekvence a dojde tak k intenzivnímu spalování tuků. A právě toho chceme docílit. Existuje několik aktivit, které jsou pro efektivní spalování jako stvoření. Máte-li rádi kolektivní aktivity, potom je vhodnou volbou aerobic nebo Zumba. Stačí několik hodinových tréninků týdně a vaše tuky budou mizet obrovskou rychlostí. Jste-li raději samotáři, můžete zvolit jízdu na kole. I ta na spalování tuků velmi účinná. I zde je však nutné dodržovat určité tempo jízdy, aby bylo spalování co nejefektivnější.

Osoby, které mají s pohybem jako takovým problémy, mohou využít plavání. To je jedinečná aktivita jak z hlediska účinnosti, tak z hlediska zdravotního. Při plavání jsme totiž výrazně nadnášeni vodou a naše svaly nejsou tak namáhány, jako například při běhu. Ať už zvolíte jakoukoliv aktivitu, rozhodně nezapomínejte na pravidelnost. Několik kratších aktivit v průběhu celého týdne má rozhodně větší účinek, než sportovat několik hodin v kuse, ale například jednou za 14 dní. Pokud to se svým hubnutím myslíte skutečně vážně, musíte si čas na sport udělat. A pokud ho vážně nemáte, co takhle cestou z práce vystoupit o 2 zastávky dříve a zbytek dojít svižnější chůzí? I to se samozřejmě počítá.

Autor úvodního obrázku: Synergy by Jasmine

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Send this to a friend